Про нас
КУ «Ставищенський інклюзивно-ресурсний центр»
Ставищенської селищної ради Білоцерківського району
-
Створений рішенням Ставищенської районної ради Київської області від 10.11.2017р. № 264.
Засновником Центру є Ставищенська селищна рада Білоцерківського району Київської області.
-
Центр є комунальною установою, юридичною особою.
Має власний статут, затверджений рішенням Ставищенської селищної ради від 21.01.2021 № 172
-
Центр розпочав діяльність з 02 січня 2018 року
-
Місцезнаходження Центру: селище Ставище, вул. Цимбала Сергія,55
Мета утворення ІРЦ
-
Забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у професійно-технічних навчальних закладах, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення системного кваліфікованого супроводу
-
Обслуговування не більш як 3 тисячі дітей, які проживають на території Ставищенської територіальної громади
Основні завдання та функції ІРЦ
-
Проведення комплексної оцінки для визначення особливих освітніх потреб особи, розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до потенційних можливостей особи з ООП
-
Ведення реєстру осіб, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в центрі, за згодою батьків (одного з батьків) або законних представників на оброблення персональних даних
-
Ведення реєстру закладів освіти, реабілітаційних установ системи охорони здоров’я, соціального захисту та громадських об’єднань, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги особам з особливими освітніми потребами
-
Участь педагогічних працівників ІРЦ в командах психолого-педагогічного супроводу у закладах дошкільної, загальної середньої освіти
-
Надання методичної допомоги та взаємодія з педагогічними працівниками закладів дошкільних, загальної середньої, професійної освіти, з батьками з питань організації інклюзивного навчання, особливостей надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг особам з ООП
-
Консультування батьків стосовно мережі закладів дошкільної, загальної середньої, професійно-технічної освіти та зарахування дітей до цих закладів
-
Організація інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг особам з ООП
-
Надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП, які не відвідують заклади освіти та не отримують відповідних психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг
-
Моніторинг динаміки розвитку дітей з ООП шляхом взаємодії з їх батьками та закладами освіти, в яких вони навчаються
-
Взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями щодо надання своєчасної допомоги особам з ООП починаючи з раннього віку, в разі потреби із залученням відповідних спеціалістів
-
Ведення документації ІРЦ, передбаченої статутом, нормативними документами
-
Підготовка звітної інформації про результати діяльності ІРЦ